Nurumm12 Yemediği için huzursuz oldunuz anlıyorum bence biraz sabırlı olup gözlem yapın eğer dişse artan salya ya da yüz ifadesi elini kulağa götürme ,farklı huzursuzlukları olacaktır,baş çevresi sıcaklığı da olabilir.Bunlara bir bakin eğer öyleyse sevdiği bir şeyi yapın yesin.Ama baktınız seçiciliğe dönüyorsa diğer günler yapmayın istediği şeyi.Gün içerisinde yemek dışında sıkıntısı yoksa,normal oyunlarını oynuyor ağrı ya da huzursuzluk beliritisi yoksa seçtiği için yapıyor olabilir.Ama bir kaç gün zaman tanıyın belki diş değil ama içten içe başka bir huzursuzluğu vardır.Büyüyorlar ve ben şöyle düşünüyorum onlar için hayat bizden daha zor her şeyle yeni karşılaşıp bir sürü duyguyla başa çıkmaya çalışıyorlar.O yüzden içlerinde değişik duygular yaşayabilirler dönem dönem.En güzeli sakinlikle yaklaşmak.Bol bol sarılın🌸