2.5 yaşında oğlumun bir sürü oyuncağı var ve yeni oyuncak alındığında bir kaç gün nereye giderse oda oraya bizimle geliyor yatarken bile yanından ayırmaz bunlar tamam ama küçük bi araba aldık iki gündür onunla yatıyor yine ve iki gecedir normakdr sabaha kadar uyuyan çocuk ağlayarak kalkıp arabasını arıyor yanında oluyor yorganın altına girince görmüyor sanırım evi ayağa kaldırıyor onu bulana kadar bulup veriyoruz sarılıp uyuyor tekrar diğer oyuncaklar dada aynısı oldu seviyordu beraber yatıyorlar dı ama bunda gece uyanıp ağlaması tedirgin etti beni normal mi acaba veya bunu çok mu sevdi polislere merak sardı bu ara aldığımjz da polis arabası 🥴