0100117 Anne kartım evin içinde kayboldu altı aydır evin altını üstüne getirdim yok sırra Kadem bastı resmen 😑 cezası var diyorlar doğru mu kaybolunca benim gibi kaybedip bastıran oldu mu cezasız
ReisinKizi 0100117 aynısını yaşadım. Çamaşır makinasının altına sokmuş kızım. Tabi ben yenisini çıkardıktan sonra buldum. Cezası dedikleri tekrar çıkarırken ufak bir meblağ ödüyorsun o kadar.
organicanne 0100117 cezası yok sadece kart çıkartma parası ödeniyor ben kasımda 70 küsür ödemiştim. Cezası olsa ödemezsiniz basarsınız akbili paranızla ulaşım sağlarsınız
Sevgidgr 0100117 çalınırsa ve sizin yerinize biri basarsa yakalanirsa 600 TL cezası var ödemeden yeni kart vermiyolar
0100117 Şaka gibi resmen evin içinde kayboldu ya kaç aydır arıyorum biri aldı desem kart uzun zamandır basılmamış bakıyorum mobilden kullanım yok
Woman35 En son cezasını 600 tl olarak duymuştum ama emin değilim başka biri bulup kullanırsa ceza size kesiliyor
0100117 Woman35 kart kullanılmadı İstanbul Kart mobilden baktım kimse kullanmadı evin içinde buharlasti mübarek