MinikPandam_ Merhaba anneler dün ve bugün süt sağıp süt saklama poşetinde buzdolabına kaldırdım ama ikisi de bozulmuş gibi üstü katman olmuş sanki biraz da dibe çökmüş gibi bu normal mi yoksa bozulmuş mudur?
Deletedmom_68 MinikPandam_ yağıyla suyu ayrılmış suyun içine dökülen zeytinyağı gibi düşünün. öyle ayrışıyor eğer koşullara dikkat ettiyseniz bir şey olmamıştır
Olimbonii MinikPandam_ normal su ve sut ayrisiyor bekleyince bozulmadi benmari usulü isitin normale dönecek ayrica dışarda 3 saat buzdolabinda 3 gün buzlukta 3 ay kadar saklanabilir 🌸
Familyboy MinikPandam_ MinikPandam_ buzdolabında en az 3 saat buzlukta 3 ay saklanabilir 3 saatten fazla durduysa bozulmuştur yok 1-2 saat durduysa bişey olmaz
Umutla Hayır canım bozulmadı o yağı suyu ayrılıyor poşette biraz ılık su altına tutup hafif sallarsan mis gbi düzelir
MnkKrtl Dolapta 3 gün durabiliyor bozulmuyor Sütü dairesel hareketlerle sallarsan vitamin değeri azalmaz ☺️