Kızlar bebek arabamı satıyorum bebeğim 4 aylık en fazla 2 kere kullandık oda avmede daha yeni sadece tekerleklerni takamamıştı eşim yerine oturtamadık yani almak isteyen yapıp kullanabilir asla kimsenin hakkına girmek istemem yani eğer sorun bulursanız tekrar geri gönderebilirsiniz kargoyu siz ödemek şartıyla ama sorun bulacağınızı sanmıyorum daha 4 aylık bebeğim kışın zaten hiç çıkmadık dediğim gibi tekerleklerni takamadı eşim üstünede düşmedi🙃 ulaşmak isteyenler tel numaramı özelden verebilirim fiyat 1400