Merhaba arkadaşlar ben doğum yapalı 2 ay 14 gün oldu emziriyorum ,geçen perşembe az bir kanamam başladı ama miktarı artmadı böyle lekelenme şeklinde 6 gün sürdü bitti adet mi oldum sizce yoksa başka bir sıkıntı mı var başına gelen var mı bu şekilde doktora gitmeli miyim fikri olan var mıdır?