Merhaba anneler, bebeğim 6 aylık. 2 ay sütümü sağarak verdim kolikti ve emmedi. Sonra sütüm kesildi. Emzirmeyi çok istedim, sütüm kesildiği için de çok üzülmüştüm. 4 ay sonra banyoda göğsümden süt geldi yani süt var elle sıkınca geliyor, sagınca yok. Emzirmeyi denedim emmiyor da tabi. Şimdi bir emzirme Danısmanı ile ilerliyoruz sürekli makineyle sağım masaj yapıyorum eğer aktif şekilde gelirse sagıp biberonla vereceğim. Bu olaya relaktasyon deniyormuş sanırım. Böyle bir durumu yaşayan şahit olan var mı? Acaba ne zaman tam gelir sütüm