Kimo isterseniz zile not yapıştırın zil çalışmıyor diye beni aramadilar zile basmislardi öyle aldım ama ben acmayinca arıyorlar genelde bizim kargocular sağolsun abla komşuya bırakıyoruz falan diye her zman gelenlerse ararlar belki takip numarası geldiyse ordan takip edin yada gözünüz kapıda olur en azından dağıtıma çıkınca en kötü şubeye gider artık gider ordan alırsınız en son çare 🤷