-Eraymoms- evet canım sana kokuna alışmış biz 9 aylığız evde yapışık ikiz gibiyiz yatırdıktan 3 dk sonra uyanıyor başka odaya gittiğimde peşimden gelmeye çalışıp ağlıyor ben yanında yatarsam uyur yatmazsam o da uykusu olsa bile kalkar benimle gece gündüz böyle yanımda benimle uyuduğu için böyle galiba beşiğe alışsa daha iyi asla iş vs yapamıyorum misafirim geliceği zamanlar çok sıkıntı düşünün sabah bulaşığını akşam yıkayabildim o derece bebekle uyumak harika birşey ama ilerleyen zamanlar alışınca sıkıntı yapman gereken bir iş oluyor yapamıyorsun bunalıyorsun bu sefer çünkü bağlanınca gece yarısı bile yapamıyorsun işini