Sizi korkutmak için demiyorum ama benim kızım ip yuttu 2 gün birşey yiyip içmedi kustu tuvaletini yapmadı ve çok halsizdi hemen veterinere götürdük geç kalsak ameliyat olacaktı 1 hafta neler çektim bi ben bi Allah bilir bir sürü ilaçlı film çekildi geç kalsak bağırsağına dolanacakmış ameliyattan kurtulduk. Bence acilen veterinere gidin. İp erimiyor en tehlikesi ip dışkıyla da çıkarken bağırsakları çekiyormuş