Siz direk doktorunuza gösterin.benim oğlumunda kızıminda yuzundekiler 6 ay içinde geçti.ama oğlumun ensesinde çok dikkatli bakıldığında agladiginda terlediginde sinirlendiğinde kabaran 3 tane minik lekesi var o baki kaldı şuan 10 yaşında.kiziminda basının arka kısmında var sanırsam eltimin dediğine göre kaynimin başında da aynı yerde aynı büyüklükte aynı renkte varmış kızım 2 yaşında o da geçmedi ama hiç bir cocugumda bu şekilde bir soyulma sulanma kabuk atma yasamadim