E-a-35 14 aylığız 6 aylıktan beri redle savasıyorum ben zorlamadım ama pes etmedim de her gün ceşit her öğün çöp olucağını bilsemde hazırladım koydum önüne corba haric başka seyleri ben yedirmiyorum onun dokunmasına tanımasına damak tadına en uygun tadı bulana kadar uğraştım gercekten bağıra cağıra sinirden ağladığım günler de oldu memede yapısık gece gündüz artık takatim bitmisti cok şükür her öğün olmasa da yemeye başladı ha öyle doyasıya değil ama zorlamıyorum hepten bırakmasın diye sadece sabır canlar pes etmeyin mesela ben uyanır uyanmaz ağladığı icin emzirirdim artık emzirmiyorum oyalıyorum 3 saate yakın ac olursa azda olsa yiyor sonra hemen meme veriyorum o sekilde ac kalmıyordu habire ağzına bisiler tıkmaya calısıyordum düzen kurdum ara öğün ana öğün gibi zamanla alısıcaklar yemeden yasayan insan var mı ondan dolayı kendimizi yıpratmadan onları ağlatmadan hallebiliriz insallah🤲🏻