Oğlum 3 yaşını geçti 2-3 aydır utangaçlık başladı çekingenlik vs önceden böyle bişey yoktu. Yeri geliyor bizden bile utanıyor🥹 ve herkese karşı cok tepkili sevilmeyi sevmiyor kimse ona güzel de kötü de bişey söylesin istemiyor. En yakını olan dedesine babannesine bile karşı konusmuyor tek kelime etmiyor Öpülmekten sarılmaktan hoşlanmıyor. Öncesinde böyle huyları yoktu. Dışarda biri sen ne tatlısın dese bile saklanıyor yüzünü kapatıyor üstüne gelinirse daha fazla tepki verip ağlamakla sonlanıyor. Mesela komik bi şey söyleyince benim hoşuma gidiyor ve gülüyorum aşırı rahatsız oluyor vuruyor sinir krizi geçiriyor. Kimse ona gülmesin çekil demesin dokunmasın. Artık etrafımda ailemizden akrabalarmızdan bu cocuk neden böyle cümleleri fazlalaşınca size danışmak istedim. Neden böyle? Sosyalleşmedi evet parklardan baska oyun alanlarından baska böyle çocuklarla bir araya gelmedi cok sadece kuzenleriyle ayda bir iki ker falan. Kreşe vermek istiyorum ama ordada sorun cıkaracağına eminim🥴 karakteristik gibi geliyor bana bunu düzeltmenin bi yolu mu varmı acaba 🥹