Babygirlsmom Yaz geliyor. Geçen yaz neler kullandınız, nasıl sonuçlar aldınız? Özellikle bembeyaz pamuk bebekleri iyi korumak gerekecek 😌 Hamilelikte solante pregna almıştım. Koruyuculuğu çok iyi, bebişler için uygun mudur sizce?
elizabeth Babygirlsmom siveno ve incia kullanıyorum ben ikisi de gayet güzel. İncia biraz daha yoğun beyazlık bırakıyo biraz casper gibi 😀
GBK Babygirlsmom güneş kremleri genelde fazlaca kimyasal içerir ve çoğu bebekler için uygun olmaz. siveno ve sebamed ürünlerine bakın bence
YaseminAren Babygirlsmom simdi arkadaslarla konustum sıveno onerıyor 3 arkadasım da ben dr onu alcm fıyat olarakmda solante den cok ucuz..
Hndealnathn Beo ve Sebamed kullaniyorum kızıma.doktorumuz 50 faktöru denize giderken kullan normal zamanda gezmelerde 30 faktör yeterli dedi.beo 30 faktör günlük kullanımlarda sürüyorum Sebamed i 50 faktör aldım denize giderken kullanıyorum