Kizlar merhaba 6 buçuk aylık bebeğim var önceden kendi kendine uyuyordu ne memede ne mama ne sallama ve ilk uykusu 5 saat falan sürüyordu sonra hastalandı bronşit oldu yürüyüp sallayarak uyumaya alıştı sonra bir kez daha hastalandı kendi kendine sallayarak uyumayı bıraktı ama bu defa da ya mama ya da meme olacak yoksa uyumuyor.
Ve geceleri 10 kere falan uyanıyor bazen yarım saat bazen saat başı bazense saatte iki defa. Ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum uykusuzluk beni aşırı gergin hale getiriyor. Lütfen bı akıl verin napicam bir de gece uykusuna uyuyunca besige koyuyorum sonra uyanıyor emziriyorum uyuyof bu 2-3 defa tekrarlandiktan sonra beşikte uyumuyor ve bizimle yatakta uyuyor bunu da anlamıyorum yani bizimle uyumaya alıştı desen neden öncesinde beşikte uyuyorda sonrasında istemiyor ayy gerçekten bilmiyorum ne yapsam lütfen yardım edinnnnn🤲🏻😴