Sezeryan ile doğum yaptım 1 hafta boyunca hic gelmedi. Mama vermeye başladık tabi, ikinci hafta gelmeye başladı baya geliyordu yani ama çevre baskısı yok doymuyor yok mama ver sürekli aranıyor dediler bende ilk çocuk tecrubesizligi verdim mamayi içtikçe göğsüme olan bağlılığı iyice gitti. o sütüm de yavaş yavaş azalmaya başladı. 3. Ayda gogus pompasi aldım ama baya azalmıştı yani iki göğsümden 30 cc anca çıkıyordu 40 bile göremedim yani. Neler denemedim emzirme danışmanligina kadar… geçen sağdım iki göğsümden 20 cc anca çıktı. Kafayı yedim bebegime yetmiyorum doymuyor sütüm yok diye düşünmekten. Ama gerçekten olmayınca olmuyor. Şuan için sağlıklı olsun yeter diye düşünüyorum 1 damla sütümü de içse yeter diye avutuyorum kendimi. Her şey nasip işi sonuçta. Üzülme o yüzden üzülünce geri gelmiyor aksine daha çok gidiyor bazen akışına bırakmak lazım şahsen ben her şeyi deneyip tecrüberimle bunu soyluyorum. Sıkma güzel canını bazen ne kadar istesekte olmuyor bazı şeyler. Rabbim can sağlığı versin inşallah öyle ya da böyle buyuyecekler insallah🥰