Kızlar oğlum üç yaşına girecek üç ay sonra sütü içmeye başladı yeni yeni kutu kakaolu süt içiyor bende katkı maddesi çok diye sade sütle karıştırıp veriyorum nespuikte de katkı maddesi var evet ama sade sütten karıştirip vereceğim sizce hangisi daha sağlıklı???