Kızım öğleden beri uyumuyor yarım saatlik uykuyla duruyor önce en geç 11 de uyurdu şimdi uyuyor yarım saat demeden uyanıyor emzirmek istedim emmedi ağlıyor elleri zaten hep ağzındaydı emzikte almadı uyurken bile ağzımızda ateş yok ama dişten şüpleniyorum elledşm baktım yerine ama anlamadım ilk çocuğum olunca kaynanam eşime bugün söylemiş sert demiş bilmiyorum ama bende işte fotoğrafını çekeyim dedim çektşrtmedi ağlayacağım diye ağrı kesici versem sıkıntı olur mu acaba uyutamıyorum bi türlü ağrısı varsa diner en azından 🤔 bide dünden beri türkürmeyi öğrendi onu yapmaya başladı ağzından köpük çıkartıyor dişle mi alaka olması gerekn mi bu