5.5 aylıkken memeyi bıraktı bebeğim. Yüne de anne sütü içsin diye gece gündüz sağdım. Şimdi neredeyse 8 aylık olacak ve biberonla içmeyi de bıraktı. Ne mama ne süt hiçbirini içmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Böyle bir şey yaşayan var mı? Ne önerirsiniz?