Anneyim-a çok şükür annem yanımda. Haftaya da kayınvalidem gelecek. 40ımız çıkana kadar yalnız bırakmıyolar ama şimdiden 40’tan sonra ne yapıcam diye kara kara düşünüyorum. Bizim biogai’yı kullanmaya başlayalı 5 gün oldu, gaz sancısı krizleri biraz azaldı gibi bu arada. Yani yine geliyor ama ufak masajlarla, gaz çıkarmasına yardımcı hareketlerle atlatabiliyoruz. İnşallah daha artmaz bu krizler. Ben de kendimi hep telkin etmeye çalışıyorum, bu günler geçecek, biraz daha sabretmeliyim, bunların hepsi doğal süreçler ve bitecek şeklinde. Bana iyi geliyor. Eşimle konuşup içimi dökmek iyi geliyor. Siz de birileriyle konuşun mutlaka ve gerçekten bir iki aya bu günleri hatırlamayacağız bile, hele bir de bilinçli gülücükler atmaya başlasın agucuklar gugucuklar başlasın. Hepimize sabır diliyorum canım anneler.