Kızlar 37 günlük bebeğim var. Maşallah sütüm bayağı geliyor ve pompayla çekmeye yetişemiyorum. Oğlum da emiyor. 4 5 günde bir göğüslerim şişiyor anında bacaklarıma kemiklerime ağrı vuruyor ve göğüslerime dokunamıyorum bile canım çok acıyor. Siz de de oluyor mu nasıl geçiririm bu durumu. Süt ne zaman terbiye oluyor