CankizimRavzam yanı hepınız bu yollardan gectınız gunü
3 saatlık uykuyla mı kapattınız mesela 😭 nasıl oldu ? Bebekle birlıkte uyuyamıyorum cok zor oluyor benım ıcın uykuya dalmak.. sızın yenıdoğan bebeğiniz ilk zamanlar da gece uykusu alıyormuydu ? Yoksa her bebek farklımı ? Bı tek benımkı galıba sabahlara kadar ayakta paramparça uykularım var bu normal mi arkadaşım 🙁dalsa bıle 1 bucuk saat uyuyup uyanıyor bebeğim, ee ben ne ara dalıp uyuyup kalkacam mesela cok karmasık gelıyor suan bana. Dışarı cıkıp kuafore gıtmek ıstıyorum gıdemıyorum buyun gun sabahlara kadar ayakta olunca öğlende uyku bastırmıs oluyor akşam üzeri kalkıyorum bu hep boyle mı olacakk gecem gunduzum karıştı 😭