2,5-3 saatte bir mama-süt oalrak besliyorum. Uyku düzeni çok değişik gündüzler pek uyumuyor kucakcı olduğu için kucakta uyuduğunu saymazsak. Geceleride 8 den sonra bi uykuya dalanadığı için mızmızlanma saati ağlıyo sakinleştirmeye çalışıyoruz derken saat 10.30-11 de memede dalıyor. Geceyi rahat geçiriyoruz çok şükür. Yeni yeni huylar çıkıyor hayırlısı.. sizin basıl?