BabyLov3 Kızlar slm bu ay sonunda doğum iznim bitiyor 4 ay izin kullandım bunun ücreti toplu yatacak, acaba ne kadar sürede yatıyor ve hesaplama neye göre oluyor bilgisi olan yada ücret alan varsa yazabilir mi lütfen 🙏🏻
Benimumudumvar BabyLov3 öncelikle merhaba hayırlı kandiller e devletten raporlar kısmından raporlarını gorebilirsiniz yine e devlet PTT ödemelerinden de adınıza yatan parayı görebilirsiniz Toplam 16 haftalık ücret ödeniyor son 6 ay brüt maaşınız üzerinde. Belirli kesintiler yapılarak veriliyor Kesintilere SGK sitesinde isimleri yazıyor Kendimden örnek vereyim Haftada doğum iznine çıktım 37. Haftada doğurdum 5 Haftalık parasını doğumdan bir hafta sonra aldım Geriye kalan 11 haftalık kısmı da rapor bitiş tarihinden sonra 1 hafta içinde aldım Hastanede verilen kagittada yazar e devlette de raporlarda gözükür geçen sene bu zamlar olmadan doğurdum ben Brüt maaşım 9 gibiydi net 6500du Ama hesaba vurursak aylık 4 bin kadar (ikiseferde toplam16bin) aldım
sevimlienerji Doğum izniniz bitti ve doğum parası almadınız mı daha Ben doğum iznine çıktım her ay yatmıştı param izin bitene kadar aylara bölünmüştü yani. Sizinki farklı mı anlamadım
BabyLov3 sevimlienerji ben ödemeyi toplu olarak istedim şirkete o şekilde ilettim izin bitince yatacak canım bu ay sonu bitiyor iznim, sadece nasıl hesaplanıyor onu merak ediyorum ne kadar yatar acaba 😁
Elmsnghn sevimlienerji onu iş yeriniz ayarliyo bana sordular aylık mi yatsın yoksa toplu mu almak istersin diye. Bende toplu demiştim. Demek ki sizinki aylık yapildi
Elmsnghn BabyLov3 benim doğumdan evvel eski asgari ucrete göre maaşım 6 bindi. Bana 20 bin yatmış. Son 90 günün brüt maaşının 3 te 2 di diye biliyorum ben