Kubrashnn ben 4 aylıkken basladım. cok atılıyordu yediklerimize ilk olarak havuç püresi yaptım ama sulu yerinden yedirmeye calistim.sonra elma püresi tortusunu az daha arttirdim. daha sonra elma havuc yogurda kattim azda zeytin yağı bayilarak yedi. benim bebeğimde de egzama var sorun yaşamadık suan 4.5 aylik. cici bebe anne sutune kattim onada bayildi.Ancak seker oranı nedeniyle pek tercih etmedim. simdi hipp markasinin 5 tahilli kaşık mamasini sipariş ettim. onunla devam edicem.İlk etapta fazla karıştırmadan gitmistim.