Arkadaşlar merhaba buraya daha yeni üye oldum.27+2 de doğum yaptım 19 gün once bebeğim kuvezde doğduğundan beri,ilk 1 hafta entube oldu,şuan burundan oksijen aliyor.%50 kendi oksijen aliyor %50 destekle alıyor.basina gelen varmı?bebekleriniz nekadar kuvezde kaldı Solunumu nezaman düzeldi acaba çok korkuyorum.