Woody bence de . Benim bebeğim zaten doğduğundan beri asla elbise, tulum bu tarz şeyleri giymez ve dar kıyafet bile giydiremezsin ona. Montu 2 kez giydirmeye denedim çok ağladı içinde hareket edemeyince. O yüzden de aslında büyüse de giymez diye düşündüm bir de giydirsem bile sadece kış basinda olur diye düşünüyorum.. aslinda arkadaşım kızının. Montunu verdi çok az giymiş normal mont ama 24 _36 ay seneye büyük gelir diye düşünüyorum bu sene giymek icin bir mont almam şart saniirm