Kubrashnn Dark658 ben kullandım bebegım hıc rahat etmedi sattım sınra. İnce bir müslinle kendiniz yarım kundak yapsanız daha rahat eder bence
asrinhatasi Dark658 onun içinde sıkıştı kaldı. Ki bebeğim 3200 doğdu iri bir bebek değildi. Ben de çeşit çeşit müslin Kumaş vardı onlara sardım ilk zamanlar
2kedi1bebekannesi Dark658 benim kızım hiç sevmedi bir kez bile kullanamadım müslin örtüleri ile yaptım daha çok