Kbetul Ben de atlet giyemiyorum yani öyle bir alışkanlığım yok 😅
Süt aktığı için mecburen sutyen takıyorum göğüs pedi kıyafete yapismiyor tam . Sutyen dediğim de desteksiz, teli olmayan sadece kumas tarzında olanlar normalde de öyle giyiyordum, aşırı büyük göğsüm yok, şu anlık bir sarkma durumu yok ama bilemiyorum. Zaten giydiğim sutyenler bir destek saglamadigi için sarkacaksa böyle de sarkar sanırım 🙄