Merhaba arkadaşlar bebeğim 41 günlük bronşit oldu 2 gün hastanede yattık baya ilaç buhar verildi şuan evde şurup ve buhar tedavisine devam ediyoruz ama doğduğu günden beri gazlı olan bebeğimin gazı daha da arttı ıkınmaktan uyumuyor kakası köpük köpük ishal şeklinde ilaç etkisi olabilir mi bir öneriniz var mı lütfen yardımcı olursanız sevinirim