Deletedmom_78 Kızlar hangi ildesiniz ve iple kaş aldirma fiyatlari ne kadar😂ben bugun bir yere sordum 70 tl deyince yutkundum😂
pogacayanakk Deletedmom_78 ben tüm yüzüme 100₺ Veriyorum çok fazla diyordum bu postu görene kadar 😁 bu arada samsundayım
Emelss- Deletedmom_78 Vanın ilçesindeyim ben, gitmiyorum kuaföre ama gidenler kaş bıyık 40 TL dediler
Bulgaristan-kizi Deletedmom_78 İstanbul’un neresinde sordun kaş bıyık Bayrampaşa’da 50 TL benim kuaförüm 😀
MiraySu55 pogacayanakk bende samsundayım 60 mı 70 mı ne veriyorum kaşa tabi zam gelmediyse bu ay öğreneceğiz 😂
elizabeth Deletedmom_78 kaş bıyık 70 verdim geçenlerde, ben şok tabii 😀 saç kesimi olmuş 200, altın makasla kesiyolar zaar 😀
biroglanannesii1 Deletedmom_78 Amerika da 40 dolar sadece kaş 😂😂 Bıyık aldırmıyorum bak bıyıklara lazer sadece kaş 40 dolar ve buraya göre oldukça pahalı burada gereksiz pahalılar arasında bir kaş aldırma fiyatları bir de oje fiyatları yer alıyor 😂😂
BegumEda biroglanannesii1 Türkiye’de sürümden mi kazanıyorlar acaba oralarda pek aldıran yok mu diye düsündüm😁40 dolar nedir
Deletedmom_78 biroglanannesii1 ya bakın işte Amerika da kaş aldirmak ne kadsr pahalii(!) Sizde bizi kiskaniyo musunuz ♥️😂😂😂