Çocuğum iki yaşında bağlaçli falan konuusyo yani nasıl tam konuşamazmis anlayamadım çok da güzel konuşur tabi bebekten bebeğe de degiisir de genel olarak cümle kurmalar başlar 2 yaşta. ben yeni yeni bı kaç İngilizce şarkı dinletiyorum Türkçe’nin mantığını anlamasinj kendini iyice ifade etmesini bekledim.Bence de doğru olan bu çocukta kafa karışıklığı olabilir.