Saaree14 Kızlar bebeğim 42 günlük ağlarken alt tarafta minik bir beyazlik farkettim kac gündür de cok huzursuz hicbur sekilde sakinlestiremedigim ağlamaları oluyor diş olma ihtimali var mıdır cok endişeliyim :((
A_12ynr Saaree14 pamukcukda var diyorsanız hafif nemli temiz bir bezle her beslediginizde parmağınıza sarıp temizleyin. Diğerini bilmiyorum cnm
Aysegiray Benim kuzenim de kızı doğduğunda dişli doğdu çok şaşırmıştık ama doktorlar ufak bi operasyonla aldılar çünkü sağlıksız bu kadar erken çıkması bence doktora götürmelisiniz belki de diş değil ağız içi yarasıdır en azından emin olursunuz