Kızlar 10 gün önce falan robot süpürge aldık cokda memnun kaldım modelden 30 gün flan iade süreci varmış birde begenmessen . Biz beğendik sorun yok ama eşim toz haznesini bosaltrken ekstra biyandanda inceliyomus sırada mika gibi bı parçası vardı içinde ona bastırınca kırılmış servisi aradık ücretli değişim olur diyor kullanıcı hatası diye ama 10 gundede kırılmaz yani siz ne düşünüyorsunuz.iade etmek için tüketici haklarına başvurabilirsiniz demişler uzun bı surecmi acaba