Mrn33bhr Şuan 8 ay 24 günlük . İki gündür hicbisey yemiyor mama bugün hiç içmedi itekliyor biberonu .yoğurt çok seviyor yemez oldu .kafayı yedim resmen. Böyle yaşayan oldu mu hiç .
Rumuz_13 Mrn33bhr benim de şuan aynı mamayı bile kesti şok içindeyim uzun süredir böyle 8-9.aylarda gıda reddi çok oluyormuş atak falanda var birde bizde diş yok ama siZde varsa bilmiyorum
emayy Mrn33bhr o aylarda oluyor canım benim ki 2 ay mama içmedi sonra tekrar içmeye başladı mama değiştikten sonra. dişte cikariyor olabilir ondan da yemeyebilir.
Mrn33bhr Rumuz_13 8.aya girdi gireli çok şükür biseycik yaşamadık .son 6 gün kala bitmesine bu iki gündür bu durumda.dis çıkartıyor evet ama ilk kez böyle biseule karşılaştım gecer umarım