Kızlar selam. 2,5 aylık bir bebeğim var. Memeden başka yerde uyumuyor. Uyku ve yemek hep birleşiyor. Ama diyelim ki karnı tok ama uykusu geliyor asla başka türlü uyutamıyorum. Emzirerek uyutayım desem bu defa karnı şişiyor yine uyuyamıyor, her şey karman çorman oluyor. Gün geliyor giç gündüz uykusu olmuyor. Normalde de en fazla 2 saat falan gündüz uykusu, o da iyi zamanında. Bir kaç gün öncesine kadar gündüzleri memeden sonra uyuyunca yatağına koyduğumda hemen uyanıyordu. Bu sorunu bir şekilde aşıyorum gibi ama memeden başka yöntemle uyutamıyorum. Ne yapmam gerekiyor?