ayazbebek_0 Kızlar doğumdan sonra çok kaşıntı ve kremsi akıntı oldu ve dudak iç kısmı yarılmış bu mantar mı pişik gibi alt taraf
EndlessLove_ ayazbebek_0 benim kadın doğum doktorum travazol önermişti. Sık sık tekrarlarsa gel ama ara ara olan bişeyse sağlık ocağından yazdırıp kullanabilirsin demişti. Çok şükür ara ara tekrarlıyor kullanıyorum iyi geliyor
Aysegiray Bendede olmuştu kaşımaktan canım acıyordu sanırım 40 gün lohusa dönemi sürekli ped kullanmak bundan kaynaklı olabilir ben nioli Yağı kullandım baya iyi geldi
Aysegiray ayazbebek_0 Evet akıntı koku acayip bi kaşıntı vardı nioli iyi geldi biraz ağır kokuyor ama etkili
EndlessLove_ ayazbebek_0 çok çok şiddetli değilse günde 2 kere hafif içeri ve dışına sürüyorum çamaşırımı giyiyorum. Bi ara çok kötü olmuştu artık yaşam kalitem yerlerdeydi günde 3 kere 3 gün boyunca kullandım düzelmişti
EndlessLove_ angel196 a o zaman onu bilmiyorum yani şişlik için bişey diyemeyeceğim yanlış bilgi vermek istemem belki daha kötü olur kortizon var içinde sanırım