Benimde oldu içeri de ciddi bir kanama varmış kesenin etrafını sarmış keseye gelirse zaten düşük oluyor ama dışa vurmadı akıntı gibi gelmedi yani düşük riskim vardı hap kullandım 1.2 hafta hep yattım maydonoz çiğ et tüketmedim sonra kanamam durmuş bebek yerleşmiş hemen hemen her gebelikte bu risk oluyor sıkıntı etmeyin geçmiş olsun