TuBeSe size doktor önden gidiyor demişse o zaman bizimki fazla 😂kafam karıştı sarmala döndü resmen 😂5,5 aylık 10 kilo bana normal geliyordu hiç takılmadım kimseyle kıyaslamamıştım ama size doktor önden gidiyor dediyse bizim kilo fazla oluyor değil mi? Hep Sağlıklı olsunlar derim genelde kiloya takılmazdım kafam karıştı 😂