Pupis ilk defa görüyorum bunu. Rooibos çayı içmiştim ama çocukların içebildiğini bilmiyordum.
Şimdi sizin paylaşımı görünce merak ettim araştırdım da kafein içermeyen bir çaymış, ama bizim bildiğimiz çay bitkisi değil farklı bir bitki. Yani bir nevi bitki çayı olduğu için verilebilir de çok da vermemek lazım. Evde çok çay içiliyorsa çocuğa siyah çay vermekten çok çok daha iyi tabi. Bize de fikir oldu 😊