ikikereanne_ Asi olduktan beri sürekli uyku hali var ve inliyor yavrum . Ateşi yükselecek gibi elleri soğuk . Takipteyim . Böyle olan oldu mu
durukusunannesi_ ikikereanne_ ağrısı vardır bence benim kızımın ateşi yükselmedi ama ağladı halsizdi ben yine de bir çay kaşığı bir kere calpol verdim rahatlayıp uyumuştu zaten sadece 24 saat sürüyor şükür ki
Egenim ikikereanne_ üstünü serin giydir çok katlı giydirme olur mu . Agrısından inliyor ay bnmkı az kaldı . Gidicez . İnşlh ateşlenmez
ikikereanne_ durukusunannesi_ verdim az önce 1 çay kaşığı calpol . Ağlamıyor ama uykulu ve inleme halinde . İnşallah yarına biseyi kalmaz