Nur58eda Bebeğim 5,5 aylık çok huzursuz normalde sakin bi bebek salyası da çoğaldı diş çıkaracak sanırım tetagil diş granürü nasıl sizce ya da bi zararı var mı
CizerBirAnne Nur58eda bize doktorumuz önerdi. Diş çıkarırken huzursuz olursa kullanıyorum, işe yarıyor.
Mommy16 Nur58eda çoğu doktor önermiyor artık ben internetten buldum karanfili kaynattık pamuk yada ağız mendiline batırıp damaklarına masaj yapıyorum biraz sakinliyor hem doğal doktorumuzada sorduk yapabilirsin dedi
Duygulblbc Nur58eda kehribar da çok etkili özellikle salyada. 4 aylıkken takmaya başladım kesti hemen. İlk dişi çıktı ben de ondan sonra Tetagil kullandım rahatlatıyor karanfil bizi bile uyuşturuyor bebiş de etkisi çok oluyomus ezip zeytinyağında bekletiyorlar buzdolabında tutup sürüyorlar ben denemedim ama denicem.