Edasel_ Evimiz 22 23 derece arasında 1.6 tog uyku tulumu var nasıl giydirmem gerekiyor. Üstüne uzun kollu zibin altına imce pijama giydiriyorum. Ama biraz üşüyor gibi geliyor bana
314159 Edasel_ kulağına bakın soğuksa üşüyordur. Ben 0.3 uyku tulumu alt üst pijama giydiriyorum orta kalınlıkta ev 24 derece
MH2022 Edasel_ aynı sorun bendede var erkek benımki ama aynı sekılde giydiriyorum gogsu ne sıcak ne soğuk oluyor napsam diye merak ediyorum burda beklim bende
Bebegimm1 Edasel_ ben sadece askılı zıbın giydiriyordum göğsü soğuksa üşüyordur ense ve göğüse bakın başka yere bakmayın. Eğer göğsü nemli soğuksa terlemiştir
Aysegiray Bende pijama ve zıbın üzerine giydirip yatırıyorum erkek bebekse sıcağı çok sevmiyor üşüdüğünü sanmıyorum benimki hep üstünü açıyor
Aysegiray Bebeğin üşüdüğünü ensesine bakarak anlayabilirsiniz soğuksa üşümüştür ama bence çok kalın giydirmenize gerek yok nasıl alışırsa öyle gider soğuğa da bağışıklık kazanmalı