Ege4535 Kızlar bebeğim 3 günlük sarılık olacak diye korkuyorum riski kaç gündür ?aç bırakmamaya çalışıyorum ama
Salina Ege4535 2 saatte bir emzir. Erkeni olsun geçi olmasın. Bir ay sonra sarılık olsa da ışın vermiyorlar
Bus1903 Ege4535 sütüm yetmedigi için sarılık olduk yatma sınırına gelmiştik mama kullanmaya basladık düştü
Ege4535 Salina sütüm bugün geldi mama verıyordum yani bir ay sonrada olma ihtimalı varmı ben ilk zamanalr sanıyorsum
Salina Ege4535 1.5 aylığız bizde geçmedi. Anne sütü sarılığı dedi doktor. Sarılık var ama tehlikeli değil
Bus1903 Ege4535 3.gün kontrolümüzde sarılık demişlerdi ama benim hiç sütüm yoktu. Yengem ise ilk baslarda sütü az sarılık olmasın diye gece bile uyurken kasıga sagıp sagıp içirmişti sizde 2 saatte 1 emzirdiktem sonra kasıkla ara ara verebilirsiniz