Anneler kızım bugün dört kere kaka yaptı 22 aylık ve pişik olmuş yaptığını anlamadım işe dalıp biraz beklemiş altında pişik yaptı evde her defasında yıkadım kuruladım hametan vardı Arko tüp vardı sürdüm hiç fayda etmedi önerisi olan var mı çişinş yaptıkça ağlıyor