Arkadaslar merhaba az once 33 günlük oğlumun altini değiştirirken bir anda kustu ve boğuldu. Hemen ters cevirip sirtina vurmaya basladim oyle morarma gibi birsey olmadi fakat nefesini benim ugraslarimla cok zor çevirdi. En son doktora gittigimizde biraz hiriltisi var demişlerdi. İnternetten baktim fakat cok anlam veremedim. Yarin doktora gidecegim fakat o zamana kadar Bilgim olmadigi ve korktugum icin soruyorum akciğere mama süt kusmuk vs kaçmasının bogaza kaçmasından farki nedir ve nasıl anlaşılır.