Muhammed_sefa05 bana Dr 6 aydan evvel olmasın dedi kendine gelsin demişti. Ben 6, 7 aylıktı yaptırdığımız genel cerrahtan aldım randevu. Yeni bir yöntem çıkmış dikişsiz sünnet. Klips ile yapılıyor hiç bişi yapmadılar sadece oraya iğne yapıyor Dr bende girdim zaten okdr kısa bı sure ki. Sonra bı klips taktı o deriyi ayırdı ve hop deriyi koparıp çöpe atti. Hissetmiyor zaten bebek. Sonra o klips 3 gün kaldı 3. Gün Dr çıkarttı hop diye hafif kanadı ama normalde olmuyormuş bize denk gelmiş. Dikiş yok , uyutma yok hiç bişi yok . Ama tabi ne kadar da olsa cerrahi işlem zor anne için bebek bir iki haftada atlatıyor ben çok travma geçirdim çünkü ben çok pimpirikliyim. Ama geçti gitti çok sukur. Modern sünnet i kesinlikle tavsiye ederim. Riski hiç yok tamamen hepsinden daha guvenli. Yanlis kesme, iltihap vs bu riskler yok.