Babyk02 olmaz merak etmeyin, ben de aynı şekilde öğlen sagiyorum, akşama memelerim boşalmış oluyor, sagdgim sütü veriyorum geceleri hem o doymuş oluyor hem benim içim rahat ediyor. Sonra da sabaha tekrar doluyor zaten memelerim. Ben lansinoh yavaş akım yenidoğan biberon kullanıyorum, anne memesine en yakın olan o