Merveozerr96 Arkadaşlar iyi akşamlar hamilelikte yeşil çayın zararlı olduğunu duymuştum peki emzirme döneminde içebilir miyiz
Cigdemss Merveozerr96 ben içtim. Hamileykende emzirme döneminde de. Yeşil çay da bir çay türü . Tek farkı ödem attırıyor. Normalde hiç içmeyen biri için belki etkili olabilir ama günde 1 -2 fincan tükettim . Tabi su kaybı olmaması için bol su içiyordum.
Yarim_Kilo_Kiyma Diyetisyenim emzirme döneminde de vücuttaki suyu attığı için içmezseniz daha iyi olur demişti. Diğer bitki çayları içinde öyle demişti. Rezene, papatya ve ıhlamur hariç.
Merveozerr96 Yarim_Kilo_Kiyma benim de diyetisyenim var diyet listeme yazdı o yüzden içip içmemekte kararsız kaldım buraya sormak istedim sağ olun🤗
Yarim_Kilo_Kiyma Merveozerr96 Tabi herkesin tavrı farklıdır.. 27 aylık oğlum toplamda 5 bardak belki içmişimdir. 🌺
Merveozerr96 Cigdemss Anladım tamamdır sağ olun eğer içersem ben de bol bol su içerim su kaybetmemek için