Esya Hanımlar bebeğim 2 ay 2 günlük, aslında doğduğundan beri biberonla mama icerken (sütüm yok herşeyi yaptım hastane tipi süt sagmadan feeding sisteme kadar ama yok yani gelmeyince mecbur mama veriyorum) agzını saga sola ceviriordu garip garip. Bizim ilk başlar hosumuza gidiyordu ama günden günr ice zorlanmaya başladı yani hele iki üc gündür aglıyor mama icerken ayaklarını ileri doğru itiyor, ilk 20-30 cc yi içio güzelce sonra emmeye calısıo almak istio ama sanki tutamıyor agznı acıor kapıor aglıyor yok en sonnda bagrmaktan canı cıkıor brn de brakıorum emzik veriyorum. Mama sevmedi diye 3 farklı mama aldım yok gene yok aynı sıkıntıyı yaşıoruz. Kalıkla vermeyi deniprum ona hrpten sinirlenio. Doktora götürdüm yutmayla alakalı br sorunmu diye baktı hicbirşey yok kendi fena dedi ama günde bir seferde gece haric 20-30 cx anca icior.
Lina_44 Esya merhaba kullandığınız mama gaz yapiyor olabilir. Ben ameliyat olduğumda esim mama vermeye calismis sizin bebek gibi tepkiler vermis gazini cikartinca rahatlamis kizim.